icmap

نقشه جامع صنعت | درج آگهی

icmap

نقشه جامع صنعت | درج آگهی

icmap

نقشه جامع صنعت با استراتژی تجارت الکترونیک B 2 B آماده خدمات رسانی و درج آگهی و تبلیغات صنعتی شما صنعتگران محترم می باشد.در این سامانه با درج آگهی رایگان.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

باطری یو پی اس apc

یکی از کمپانی ها و شرکت های فعال در حوززه تجهیزات یو پی اس  کمپانی  apc   می باشد حوزه فعالیت این کمپانی بیشتر در زمینه تجهیزات برق اضطراری  از جمله باطری ،رکهای هوشمند دیتاسنتر و همچنین تجهیزات خنک کننده دیتا سنتر می باشد.

برای تهیه باطری های یو پی اس apc با شماره:۰۹۳۸۹۴۸۷۵۸۰ و۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰,۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

شرکت یو پی اس apcدر زمینه تولید تجهیزات یو پی اس در  توان های مخحتلف برای مصارف مختلف فعالت دارد که می توان در زمینه های مختلف و انواع محیط های بنادر و کشتیرانی،دانشگاهی،صنعتی و ادرای یا مسکونی می توان استفاده کرد.

باطری های یو پی اس apc در ولتاژها و یا به زبان فنی و تخصصی در کاوا های مختلف وجود دارد که برای سیستم های مختلف کاربرد متفاوت دارد. باطری های یو پی اس  apcدر ولت های مختلف موجود می باشند البته در آمپرهای مختلف نیز موجود می باشد.

در تعریف باطری یو پی اس می توان گف همانگونه که از نامش پیداست فقط برای یو پی اس استفاده می شود هرچند برای مصارفی همچون پنل خورشیدی و موتورهای شناور کوچک نیز استفاده می شود ولی عمده مصارف این باطری ها برای دستگاه های  یو پی اس می باشد.

قست اصلی تشکیل دهنده باطری های یو پی اس  متشکل از سرب می باشد و یکی از دلایل اصلی نوسان قیمت باطری های یو پی اس سرب می باشد به علت جهانی بودن قیمت سرب ،قیمت باطری نیز دایم در حال تغییر می باشد.

همچنین شارژر باطری یو پی اس نیز منحصر این نوع باطری می باشد زیرا شارژر باطری یو پی اس ولتاژ AC را DC تبدیل میکند و شارژ باطری را انجام می دهد.

انواع باطری یو پی اس در آمپرهای مختلف در ولتاژهای ۲۷،۶۷،۱۲۷و... ساخته و مورد استفاده قرار می گیرند رایج ترین باطری که در اکثر یو پی اس ها استفاده می شود ۱۲۷ می باشد.

برای تهیه باطری های یو پی اس apc با شماره:۰۹۳۸۹۴۸۷۵۸۰ و۰۲۱۷۷۶۲۸۰۰۰,۰۹۱۲۰۱۴۹۷۷۱ تماس حاصل فرمایید.

  • ۹۶/۱۱/۱۶
  • icmap ahmadidust

نظرات (۱)

  • فروش یو پی اس
  • ممنون اطلاعات خوبی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی